Homeگیاه داروییمیوه نسترنقیمت عمده میوه نسترن

قیمت عمده میوه نسترن

میوه نسترن از گیاهان دارویی با خواص فوق العاده است و تقاضای زیادی برای واردات این محصول بین تجار وجود دارد. به همین دلیل تقاضا برای گرفتن قیمت عمده میوه نسترن و جستجوی کلمه فروش عمده میوه نسترن در گوگل بسیار به چشم می خورد.

کیفیت های مختلفی از این گیاه در بین تامین کنندگان وجود دارد . مجموعه بازرگانی ملکی با تامین سالیانه بیش از هزار تن از این گیاه وحشی از بزرگ ترین تامین کنندگان این میوه وحشی در ایران و جهان است. این مجموعه تولید، بسته بندی و فرآوری این گیاه را تحت نظر کارشناسان متخصص انجام می دهد. برای تامین، صادرات، واردات و خرید عمده با کارشناسان ما در تماس باشید.

توضیحات

قیمت فروش عمده میوه نسترن

میوه نسترن از گیاهان دارویی با خواص فوق العاده است و تقاضای زیادی برای واردات این محصول بین تجار وجود دارد.

کیفیت های مختلفی از این گیاه در بین تامین کنندگان وجود دارد . مجموعه بازرگانی ملکی با تامین سالیانه بیش از هزار تن از این گیاه وحشی از بزرگ ترین تامین کنندگان این میوه وحشی در ایران و جهان است. این مجموعه تولید، بسته بندی و فرآوری این گیاه را تحت نظر کارشناسان متخصص انجام می دهد. برای تامین، صادرات، واردات و خرید عمده با کارشناسان ما در تماس باشید.

ویژگی های گیاه شناسی

این گیاه با نام علمی Rosa Canina L از تیره گل سرخ و از خانواده Rosaceae از جنس Rosa و گونه Canina است.

این گیاه که به طور عمده در مناطق کوهستانی و معتدل رشد می‌کند، دارای ساقه‌های خاردار و گل‌هایی به رنگ‌های سفید، صورتی یا قرمز است. میوه گیاه به شکل بیضی و به رنگ قرمز یا نارنجی تیره است و در پایان فصل تابستان می‌رسد. این میوه غنی از مواد مغذی است و در  داروسازی، طب سنتی و مدرن جایگاه ویژه‌ای دارد.

گیاه نسترن می‌تواند در خاک‌های مختلف رشد کند، اما خاک‌های لومی و شنی با زهکشی مناسب، رشد بهینه‌تری برای آن فراهم می‌آورند. این گیاه به دلیل توانایی تحمل شرایط سخت آب و هوایی و سازگاری با تغییرات دما، در مناطقی با اقلیم‌های سرد و معتدل به خوبی رشد می‌کند.

 

پراکنش جغرافیایی

میوه نسترن به طور گسترده در اروپا، آسیا و شمال آفریقا رشد می‌کند. در ایران، این گیاه به‌ویژه در نواحی کوهستانی البرز، زاگرس و خراسان جنوبی دیده می‌شود. همچنین در بخش‌هایی از استان‌های گیلان و مازندران نیز می‌توان این گیاه را مشاهده کرد.

پراکندگی میوه نسترن در اروپا به ویژه در کشورهای فرانسه، اسپانیا و ایتالیا گسترده است. در بریتانیا، این گیاه در حاشیه‌های جاده‌ها و باغ‌های شهری نیز به فراوانی یافت می‌شود.

 

فروش عمده میوه کامل نسترن

فروش عمده میوه کامل نسترن

ترکیبات شیمیایی و مواد مؤثره

از جمله ترکیبات آن می توان به فلاونوئیدها، کاروتنوئیدها، پکتین، فیبر، اسیدهای چرب ضروری، اسید اینولئیک، اسید اولئیک است. این گیاه دارای مقادیر زیادی ویتامین سی است که مقدار ویتامین سی موجود در این گیاه از مرکباتی مانند پرتقال نیز بیشتر است.

 

 روغن نسترن و کاربردهای آن

روغن نسترن به دلیل خواص ضدپیری و ترمیمی؛ برای کاهش چین و چروک‌های صورت، بهبود جای زخم و لکه‌های تیره بسیار مؤثر است. همچنین این روغن به عنوان یک مرطوب‌کننده طبیعی، در حفظ لطافت و رطوبت پوست نقش مهمی ایفا می‌کند.

 

استفاده در صنایع آرایشی و بهداشتی

یکی از مهم‌ترین کاربردهای روغن نسترن در صنعت آرایشی و بهداشتی است. برندهای متعددی از این روغن در تولید محصولات مراقبتی خود استفاده می‌کنند. در ادامه، به معرفی برخی از این برندها و محصولات پرداخته می‌شود:

  •  Paki Skinc

این برند انگلیسی تمرکز بر تولید محصولات طبیعی و ارگانیک دارد و از روغن این گیاه در تولید محصولات ضد پیری، ترمیم کننده پوست و کرم های مراقبتی برای انواع پوست به ویژه پوست های حساس استفاده می کند.

  • Trilogy

این برند نیوزیلندی از روغن نسترن در محصولات خود استفاده می کند و تولید کرم های ترمیم کننده پوست استفاده

می شود.

  • ordinary

این برند از معروف ترین برندهای لوازم آرایشی و مراقبتی پوست می باشد که توسط برندون تروآکس در سال 2016

تاسیس شد و یکی از محبوب برندهای مراقبتی پوست در کانادا است.

این برند از روغن خالص و ارگانیک نسترن در تولید انواع محصولات پوستی مانند سرم های روشن کننده پوست، سرم دور چشم، آبرسان ها و جوان سازهای پوستی استفاده می کند.

 

 دمنوش نسترن

دمنوش نسترن که از دم کردن میوه خشک شده این گیاه به دست می‌آید، یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های گیاهی است. این دمنوش به دلیل طعم ملایم و خواص درمانی متعدد، در بین علاقه‌مندان به طب سنتی جایگاه ویژه‌ای دارد. مصرف این دمنوش به بهبود عملکرد دستگاه گوارش، تقویت سیستم ایمنی بدن و تسکین دردهای مفصلی کمک می‌کند.

 

این دمنوش به طور سنتی برای درمان سرماخوردگی، آنفولانزا و التهابات بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل مقادیر بالای ویتامین C، برای تقویت سیستم ایمنی بسیار مؤثر است. همچنین، دمنوش نسترن به بهبود گردش خون، کاهش سطح کلسترول خون و تنظیم فشار خون نیز کمک می‌کند.

 

فروش عمده میوه نسترن با قیمت عمده

 خواص دارویی- درمانی

میوه نسترن دارای خواص دارویی بسیاری است که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:

 

ضدالتهاب و ضد درد 

ترکیبات موجود در نسترن می‌توانند به کاهش التهاب‌های بدن و دردهای مفصلی کمک کنند. این گیاه به طور سنتی برای درمان روماتیسم و آرتروز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

تقویت سیستم ایمنی

به علت میزان بالای ویتامین c موجود در این گیاه سیستم ایمنی تقویت شده و به پیشگیری از عفونت‌ها و بیماری‌ها کمک می‌شود.

 

سلامت پوست

روغن این گیاه به دلیل خواص ترمیمی خود به بهبود شرایط پوست‌های خشک و آسیب‌دیده کمک می‌کند. همچنین در کاهش لکه‌های تیره، خطوط ریز، رفع چین و چروک مؤثر است.

 

کاهش خطر بیماری‌های قلبی

مصرف منظم این میوه به صورت دمنوش به کاهش سطح کلسترول و تنظیم فشار خون کمک کرده و خطر بروز بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد.

فرآورده ها

علاوه بر روغن و دمنوش، محصولات متنوع دیگری نیز از این گیاه تولید می‌شود. برخی از این محصولات شامل مکمل‌های غذایی، کرم‌ ضدالتهاب، کرم های جوان کننده پوست، کرم ترمیم کننده پوست، کرم دور چشم،  صابون‌های گیاهی که همگی از ترکیبات فعال موجود در میوه نسترن بهره‌مند هستند.

 

آمار واردات و صادرات میوه نسترن

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، میوه نسترن و مشتقات آن از جمله روغن و دمنوش، بازار روبه‌رشدی داشته‌اند. گردش مالی جهانی این گیاه در سال 2023 به حدود 500 میلیون دلار رسیده است. این رشد به دلیل افزایش آگاهی مصرف‌کنندگان از فواید این گیاه و تقاضای فزاینده برای محصولات ارگانیک و طبیعی بوده است.

 

کشورهای صادرکننده میوه نسترن

کشورهای اروپایی و آسیایی بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان نسترن در جهان هستند. برخی از مهم‌ترین کشورهای صادرکننده این گیاه در سال 2023 عبارتند است از:

ایران

ایران یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان این میوه وحشی و پر خاصیت در آسیا است. صادرات این میوه به صورت گسترده از ایران به کشورهای همسایه و اروپایی انجام می‌گیرد. برآورد واضح کلی از گردش مالی صادرات این میوه در ایران در دسترس نیست.

با توجه به ظرفیت‌های طبیعی ایران، پتانسیل بیشتری برای توسعه صادرات نسترن و افزایش گردش مالی از طریق فرآوری و بسته‌بندی بهتر محصولات وجود دارد. در صورت توسعه صادرات، گردش مالی ایران از این محصول می‌تواند بهبود یابد.

 

ترکیه

یکی از تولیدکنندگان این گیاه در جهان است و بخش عمده‌ای از صادرات آن به کشورهای اروپایی و خاورمیانه انجام می‌شود. نسترن وحشی در بسیاری از مناطق کوهستانی ترکیه به صورت بومی رشد می‌کند.  ترکیه بخش زیادی از میوه نسترن را به صورت قاچاق از ایران وارد می کند و به اسم کشور خود صادر می کند، در صورتی که بخش زیادی از این گیاه از ایران وارد ترکیه می شود.

 

بلغارستان

این کشور با توجه به دارا بودن آب و هوای مناسب و کوهستان‌های مناسب برای رشد این گیاه ، یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان اصلی نسترن و فرآورده های آن است.

 

رومانی

یکی دیگر از صادرکنندگان مهم اروپایی این گیاه  است که محصولاتی با فرآوری این مبوه با کیفیت بالا برای بازارهای جهانی تولید می‌کند.

 

شیلی

شیلی به دلیل شرایط اقلیمی مطلوب، یکی از تولیدکنندگان اصلی این گیاه در آمریکای جنوبی محسوب می‌شود و بخشی از محصولات آن به کشورهای اروپایی صادر می‌شود.

 

 کشورهای واردکننده میوه نسترن

 

بازار مصرف میوه  نسترن به ویژه در اروپا و آمریکای شمالی تقاضای زیادی دارد. برخی از بزرگترین واردکنندگان نسترن در سال 2023 عبارتند از:

 

آلمان

یکی از بزرگترین واردکنندگان این گیاه در جهان است. میوه نسترن در آلمان به عنوان یک محصول دارویی و بهداشتی پرمصرف شناخته می‌شود و شرکت‌های داروسازی و آرایشی از این گیاه برای تولید محصولات مختلف استفاده می‌کنند.

 

فرانسه

این کشور از مصرف‌کنندگان عمده این گیاه است و  شرکت های تولیدی در تولید محصولات آرایشی-بهداشتی از این گیاه استفاده فراوان می کند.

 

ایالات متحده آمریکا

با افزایش آگاهی مردم آمریکا نسبت به محصولات طبیعی و ارگانیک، واردات این گیاه و فرآورده ها آن در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است. این محصولات به‌ویژه در تجارت محصولات مراقبت از پوست و مکمل‌های غذایی محبوبیت بالایی دارند.

 

انگلستان

نیز یکی از واردکنندگان بزرگ این گیاه  و روغن نسترن است. بسیاری از برندهای آرایشی و دارویی این کشور از میوه این گیاه در تولید محصولات خود استفاده می‌کنند.

 

چالش ها و فرصت ها

در سال 2023، بازار جهانی نسترن با چالش‌ها و فرصت‌های مختلفی مواجه بوده است. یکی از چالش‌های اصلی، نوسانات قیمتی و محدودیت‌های تولید در برخی از کشورها به دلیل تغییرات آب و هوایی بوده است. اما در مقابل، فرصت‌های زیادی نیز برای رشد این بازار وجود دارد که عبارت است از:

 

افزایش تقاضا برای محصولات ارگانیک

با توجه به افزایش آگاهی مردم از محصولات طبیعی و ارگانیک، تقاضا برای این گیاه و فرآورده های تولیدی حاصل از این گیاه و محصولات مرتبط با آن افزایش یافته است.

 

رشد تولید محصولات آرایشی و بهداشتی

محصولات مراقبت از پوست و مو که حاوی روغن و عصاره این گیاه هستند، در بازارهای جهانی با استقبال زیادی مواجه شده‌اند، این امر باعث افزایش صادرات روغن نسترن به کشورهای مختلف شده است.

 

تولید محصولات متنوع از میوه و روغن نسترن

محصولات متنوع مانند مکمل‌های غذایی، کرم‌ها، سرم‌ها و صابون‌های گیاهی از این گیاه تولید می‌شود که به افزایش تقاضا در بازارهای جهانی کمک کرده است.

 

بازار صادرات و واردات نسترن در سال 2023 رشد قابل توجهی داشته و کشورهایی مانند ایران، ترکیه، بلغارستان و شیلی به عنوان صادرکنندگان اصلی، و کشورهایی مانند آلمان، فرانسه و آمریکا به عنوان واردکنندگان عمده شناخته شده‌اند. گردش مالی جهانی این محصول به دلیل افزایش تقاضا برای محصولات طبیعی و ارگانیک به بیش از 500 میلیون دلار رسیده است.

بزرگ ترین تولید کننده، تامین کننده و صادر کننده میوه نسترن

مجموعه بازرگانی ملکی از بزرگ ترین تامین کننده و صادر کننده میوه نسترن در ایران و جهان است. محصولات ما به کشورهایی مانند آلمان، فرانسه، هندوستان، مالزی، کره جنوبی، امارات متحده عربی، بلژیک و … صادر می شود.

برای صادرات، واردات، فرآوری و خرید این محصول با ما در تماس باشید.

خرید و فروش عمده میوه نسترن

ما اینجا هستیم تا بهترین قیمت فروش عمده میوه نسترن را به شما عرضه نماییم.

روغن نسترن

روغن نسترن یکی از مشتقات میوه نسترن می باشد که کشورهای بسیاری این محصول را به عنوان محصول آرایشی بهداشتی استفاده می کنند.

میوه نسترن

ما بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را برای میوه نسترن به تامین کنندگان و صادرکنندگان این محصول ارائه میکنیم.

تامین کننده میوه نسترن

ما بزرگترین تامین کننده میوه نسترن و اسانس میوه نسترن هستیم. می توانید لیست قیمت میوه نسترن را از طریق واتساپ از ما بخواهید.

خواص دارویی درمانی میوه نسترن

این محصول شاید یکی از بهترین میوه هایی است که بیشترین خواص درمانی و دارویی را برای انسان دارد.